Overstappen is zo gedaan met onze gratis overstapservice

Zorgeloos overstappen naar MijnNexos

Niet 100% tevreden over jouw huidige boekhouder? Stap dan zorgeloos over naar MijnNexos.

Overstappen is eenvoudig, wij helpen je graag en uiteraard gratis.


Zo maken we samen een vliegende start. Ook als de jaarstukken van jouw vorige boekhouder nog niet klaar zijn kunnen we toch al aan de slag. Ontdek hier hoe gemakkelijk je kunt overstappen naar MijnNexos.

Zo stap je over op MijnNexos


Je kunt van bijna ieder boekhoudpakket** de overstap maken naar MijnNexos. Je kunt direct starten in je nieuwe administratie, ook als je vorige boekhouder de administratie nog niet helemaal heeft bijgewerkt. Zodra de vorige boekhouder klaar is, zetten we de nieuwe gegevens alsnog gratis voor je over naar je nieuwe administratie in MijnNexos, zodat je weer helemaal up-to- date bent.


**Wij kunnen onder andere de volgende boekhoudpakketten voor jou overzetten naar MijnNexos:

  • Unit 4 / Multivers
  • Visma
  • Snelstart
  • Reeleezee
  • Twinfield
  • Davilex
  • Exact Compact

Hoe gaat overstappen in z'n werk?


Stap 1

Vraag een abonnement aan bij MijnNexos

Stap 2

Vraag jouw vorige boekhouder om een auditfile van jouw administratie of een actuele kolommenbalans en grootboekkaartjes van de door hem gevoerde boekhouding en stuur deze naar ons.

Stap 3

Wij lezen de auditfile voor je in of voeren de kolommenbalans in  in jouw nieuwe administratie in MijnNexos.

Stap 4

Wij maken samen met jou de verkoopfactuurlayout op aan de hand van standaard templates. Je kunt dus direct (digitaal) gaan factureren!

Stap 5

Wij koppelen jouw bank met MijnNexos en lezen voortaan dagelijks jouw banktransacties in.

Stap 6

Wij leggen jou uit hoe je ons jouw bonnen en inkoopfacturen kunt aanleveren en hoe je dagelijks inzicht hebt in jouw cijfers.

Stap 7

Wij gaan dagelijks voor je aan de slag en zorgen dat je aan al je verplichtingen voldoet en jij kunt je focussen op je eigen onderneming.

Waarom kiezen voor MijnNexos


Efficient samenwerken

Efficient samenwerken

Met MijnNexos werk je efficiënter met ons samen. Bonnen en facturen lever je makkelijk en supersnel aan en je hebt altijd real-time inzicht in je cijfers.


En je facturatie? Die doe je professioneel en efficiënt vanuit dezelfde omgeving. Of je nu liever werkt met je smartphone, tablet of desktop.


Alle voordelen op een rijtje:

  • Werk efficiënt samen via smartphone, tablet of desktop.
  • Lever bonnen en facturen supersnel en compleet aan.
  • Heb altijd en overal real-time inzicht in je cijfers.
  • Verstuur makkelijk en efficiënt professionele verkoopfacturen.
Ontdek hier welk pakket is geschikt voor jou
Werken in de cloud

Werken in de cloud

Werken in de cloud met MijnNexos is veilig en makkelijk. Geen gedoe met complexe installaties, je kunt direct aan de slag. En dat allemaal tegen een vast laag bedrag per maand.

  • 24/7 wereldwijd toegang tot jouw administratie.
  • Houd je bedrijf altijd en overal online in de gaten via pc, laptop of mobiel apparaat.
  • Werk veilig en zonder zorgen
  • Geen zorgen over software updates etc. en veilig inloggen met twee-stapsverificatie
  • Vast bedrag per maand.
  • Online samenwerken én persoonlijk contact
  • Direct starten. Meld je aan en je bent binnen 48 online.
Meld mij direct aan voor MijnNexos
Share by: