Wat jij als ondernemer nodig hebt, hangt af van het type onderneming dat je hebt. De administratie van een BV bestaat bijvoorbeeld uit het opmaken van een jaarrekening, het opstellen van jaarlijks notulen en het deponeren van de cijfers bij de Kamer van Koophandel.
Als eenmanszaak hoeft dit allemaal niet. Wij doen voor jou niet meer dan wat strikt noodzakelijk is. Zo besparen wij jou onnodige kosten!
Kies voor een van onze vaste pakketten of neem vrijblijvend contact op voor maatwerk.
Uit ervaring met traditionele accountantskantoren weten wij hoe frustrerend het is als je achteraf een hoge rekening ontvangt en daardoor nooit precies weet waar je aan toe bent.
Wij doen jouw administratie voor een vast bedrag per maand, zodat jij meer tijd hebt voor dat waar het echt om draait: ondernemen. Je betaalt een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten. De pakketten zijn zo opgebouwd dat ze precies aansluiten bij jouw bedrijfsvorm.
Bekijk nu welk pakket het beste bij jouw bedrijf past!
Wil jij graag verder ontzorgd worden? Of heb je een specifiek financieel of administratief vraagstuk waar je graag deskundig advies voor inwint?
Met onze persoonlijke en deskundige aanpak kunnen we jou als klant volledig ontzorgen zodat jij je kunt focussen op jouw onderneming. Je kunt bijvoorbeeld je complete administratie én alle processen eromheen aan ons uitbesteden. Wij leveren graag maatwerk dus neem contact met ons op om alle voordelen voor jouw onderneming te bespreken.
Wat kunnen we voor jou betekenen?
Samen bepalen we wat we voor jou kunnen betekenen. We kunnen naast de diensten die we bundelen in onze vaste pakketten nog veel meer voor je doen. . Heb je het te druk dan nemen wij zolang als nodig jouw het administratieve werk uit handen. Is jouw vaste boekhouder ziek of met verlof? Geen probleem, wij helpen je graag (tijdelijk) verder.
We zijn altijd op de hoogte van de laatste richtlijnen en regelgeving in jouw sector. Zo kun je er altijd op vertrouwen dat je administratie voldoet aan de juiste voorwaarden. Onze medewerkers zijn HBO Accountancy en/of Bedrijfseconomie opgeleid met veel ervaring in het bedrijfsleven. Wij kunnen veel zaken voor je uit handen nemen. Denk bijvoorbeeld aan facturatie, debiteurenbeheer of salarisadministratie.
Door de werkzaamheden aan ons uit te besteden heb jij je handen vrij om je te richten op de kern van je onderneming. Zo kun je jouw kostbare tijd besteden aan de dingen die je écht leuk vindt en regelen wij de rest.
Door onze ruime ervaring in het bedrijfsleven en onze affiniteit met het digitaliseren van processen kunnen we veel processen en systemen voor je optimaliseren en daarmee jullie efficiency verhogen. Daarnaast heb je altijd en overal op een veilige manier inzicht in je administratie.
Wat kunnen we voor jou betekenen? Maak nu een afspraak en bespreek de mogelijkheden met een van onze adviseurs.
Europaplein 1, Gebouw 21, Unit 1.27
5684 ZC Best
Postbus 331, 5680 AH Best
Tel: +31 (0)499 76 00 80
E-mail: k.vandenheuvel@nexos.nl
KvK: 17284918